Facebook-sivun näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.
www.tehy.fi
Ammattiosasto Facebookissa!

Tervetuloa Tehyn Vaasan keskussairaalan ammattiosaston kotisivuille!

Tehyn Vaasan keskussairaalan ammattiosasto ry 914 on ammattiosasto, johon voi kuulua koulutetut sosiaali- ja terveydenhuollon ammattilaiset, jotka työskentelevät Vaasan keskussairaalassa. Ammattiosastomme valvoo jäsentensä etuja ja neuvottelee paikallisia sopimuksia. Järjestämme paljon erilaisia aktiviteetteja jäsenillemme, tutustu nettisivuihimme ja lue lisää.

Välkommen till Tehys Vasa Centralsjukhusets fackavdelnings hemsidor!

Tehys Vasa Centralsjukhusets fackavdelning 914 är en fackavdelning, dit utbildad social- och hälsovårdsperson kan höra, som är anställd av Vasa centralsjukhus.Fackavdelningen bevakar medlemmarnas förmåner och förhandlar om lokala avtal. Vi ordnar en hel del aktiviteter för medlemmarna, bekanta dig med vår hemsida och läs mera.

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.