Ammattiosasto palkittu hyvästä työstä!

19.12.2012

Tehyn hallituksen palkitsemisohjelman mukaisesti palkitaan toimijoita hyvästä työstä.

Olemme yksi 15:sta  tänä vuonna palkittavasta ammattiosastosta. Palkittavat teot liittyvät edunvalvontaan, jäsenhankintaan ja jäsenhuoltoon sekä jäsenviestintään.

Palkittavat ammattiosastot saavat kukin 2000€ ammattiosaston tilille joulukuun 2012 aikana. Tämän lisäksi alueasiamies antaa palkitsemistilaisuudessa ensi vuoden puollella ammattiosastolle kunniakirjan, josta kunkin ammattiosaston palkitsemisen perusteet näkyvät.

Palkintoraha tulee käyttää toimijoiden palkitsemiseen. Ammattiosasto voi itse ratkaista ketkä kaikki ovat palkintonsa ansainneet. Palkittavia voivat olla hallituksen jäsenet, yhdysjäsenet, luottamusmiehet  ja muut toimijat, jotka ovat tehneet töitä jäsenasioiden eteen. Ainoa kriteeri palkinnon käyttämisessä on, että sitä ei saa antaa rahana tai lahjakorttina palkittaville. Tavaraa, ruokailua ja viihdettä voi olla. Toiveemme on, että palkitseminen toteutetaan kevään 2012 aikana.